Batch 1993 .

Batch 1993 .
Friendship is unnecessary, like philosophy, like art... It has no survival value; rather it is one of those things that give value to survival. Join we here : http://www.facebook.com/home.php?sk=group_137996269588207

Thursday, May 19, 2011

Salam perpisahan ~




Hari-hari yang berlalu bagaikan tidak terasa dalam perjalanan yang dituju bersamamu. Teringat saat bersamamu disini aku mengenal erti kawan, persahabatan, dan persaudaraan yang akrab, biar pun agak sukar untuk aku menerima perpisahan ini. Hakikatnya aku perlu terimanya kerana ia sudah menjadi lumrah dunia.


Salam perpisahan ku berikan kepadamu, agar ia menjadi janji antara kita. Simpanlah ia sebagai kenangan yang paling terindah dalam hidupmu. Melangkah kedepan dan diiringi dengan doa agar kamu selalu tersenyum dan bahagia. 

Bersyukur ke hadrat Illahi, kita dipertemukan-Nya. Terbayang disudut hati ini ingin membawa kenangan ini bersamaku selamanya dalam senyuman dan irisan hati, suka duka yang kita laluinya dan kita rasakan bersama.

Semoga kita bersua kembali dan biarlah kenangan ini kekal abadi selamanya..


Selamat menjalani kehidupan baru sebagai seorang student. Semoga berjaya. 


Korang! Walau kat mana pun kita semua sambung belajar, walau benua mana pun kita pergi, tapi ingat ukhuwah itu tetap terjalin. Jangan dilupakan semua kenangan dan memori bersama. Ingatlah sesunggunya doaku buatmu sentiasa ada. Semoga kita semua dapat mengecapi kejayaan dan cita-cita!

Maafkan segala salah silap aku yea kawan? ^^


5 comments:

Aliff Haikal said...

aku takkan lupa kan group tersayang aku ni !

aimanayie said...

all the best untuk semua!!

Fadzreen Ayeen said...

as we go on..we remember all time we've together and as our live change..from what ever we will still be friends 4 ever..InsyaAllah :)

chaiyok2 korang !

eira ghulam said...

semoga ape yang korang impikan akn menjadi kenyataan.gud luck :)

epyra said...

sedih...gud luck kengkawan sume...=')